سفارش تبلیغ
صبا ویژن



قیمت \بیمه عمر و سرمایه گذاری\ ( حق بیمه ) چقدر است؟ - بیمه کارآفرین(بیمه عمر)

   

اگر منظور شما از دانستن قیمت این است که میخواهید بدانید آیا توانایی خرید آنرا دارید یا خیر، ما یک قیمت حدودی به شما میدهیم. این قیمت از دویست هزار تومان (روزانه کمتر از هزار تومان) تا چندین میلیون تومان در سال بنا بر شرایط و نیازهای شخص بیمه شده قابل انتخاب است. بنابر این بیشتر مردم قادر به پرداخت این مقدار حق بیمه میباشند. البته قیمت دقیق "حق بیمه" به عوامل بسیاری بستگی دارد از جمله نوع بیمه عمر انتخابی ، سبک زندگی و میزان درآمد شما، سن ،وضعیت سلامتی، نوع شغل، داشتن همسر و تعداد فرزندان، بدهی ها، وام بانکی و ...تمام اینها مشخص میکند که چه مبلغ "سرمایه عمر" برای شخص بیمه شده لازم است. سپس...

حدود چهاردرصد این مبلغ به عنوان "حق بیمه" محاسبه خواهد شد. به طور مثال برای دریافت سی میلیون تومان "سرمایه عمر"، یک میلیون و دویست هزار تومان در سال باید پرداخت کرد. راه ساده تری هم وجود دارد که شما تعهد کنید حدود ده در صد از درآمد سالیانه خود را به عنوان "حق بیمه" بپردازید . به طور مثال اگر شما سالی یک میلیون و دویست هزار تومان به عنوان "حق بیمه" پرداخت کنید شرکت بیمه باید بیست و پنج برابر آن یعنی سی میلیون تومان "سرمایه عمر" به بازماندگان پرداخت کند.

ممکن است بخواهید قیمت را بدانید تا با شرکتهای دیگر مقایسه کنید و مسئله شما ارزانی یا گرانی "حق بیمه" است. به حکم قوانین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اختلافی بین انواع " بیمه های زندگی " از نظر قیمت وجود ندارد، مگر در بعضی جزئیات که به علت رقابت بین شرکتهای بیمه بوده و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. البته این را هم شنیده اید که میگویند "هر ارزانی بی علت و هیچ گرانی هم بی حکمت نیست". با همه اینها شاید بهتر باشد برای خدماتی مانند "بیمه" به این شکل قیمت تعیین نکنیم زیرا بیمه عمر کالایی مثل خوراک یا پوشاک نیست که فوریت آنرا احساس کنیم، ببینیم و لمس کنیم، بپسندیم، قیمت آنرا بپرسیم ، پولش را پرداخته، آنرا مال خود کنیم و از خوردن و یا پوشیدن آن لذت ببریم.

در مورد بیمه "عمر و سرمایه گذاری" باید اهل پس انداز در بلند مدت باشیم و از تجربه دیگران درس بگیریم شاید هم عبرت، لذا بخواهیم برای تامین نیازهای فوری فوتی، کوتاه مدت و بلند مدت خود و افرادی که دوستشان داریم سرمایه گذاری کنیم. خواستنی که همان توانستن است. در غیر این صورت بهانه های زیادی وجود دارد که این کار را انجام ندهیم و آنرا به بعد موکول کنیم تا فرصت از دست برود. ما افراد زیادی را سراغ داریم که با امروز و فردا کردن هرگز نتوانستند این سرمایه گذاری بی نظیر را انجام دهند. بیمه "عمر و سرمایه گذاری" عین سلامتی است و زمانی قدر آنرا میدانیم که آن را نداشته باشیم.


لطفا شما هرچه زودتر با فردی متخصص در زمینه"بیمه های زندگی" و بهتر از همه به صورت حضوری مشورت نمایید و بیمه نامه ای به درد بخور و کارآمد تهیه کنید تا در آینده دچار پشیمانی نگردید. شما یک قدم بردارید قدم های بعدی با ما، ممنون از توجه شما.

بیمه " عمر و سرمایه گذاری " هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری برای آینده است.



نویسنده » fatemeriahi » ساعت 2:37 عصر روز یکشنبه 93 خرداد 18