سفارش تبلیغ
صبا ویژن



داوطلبان \بیمه عمر و سرمایه گذاری\ چه کسانی هستند؟ - بیمه کارآفرین(بیمه عمر)

   

بسیاری از ارائه دهندگان «بیمه عمر» در سرتاسر جهان آن را به عنوان بخش مهمی از برنامه ریزی مالی مردم مطرح می کنند. ولی اینکه همه روزی خواهیم مرد می تواند دلیل خوبی برای تهیه «بیمه عمر و سرمایه گذاری» باشد؟ هم بلی، هم نه! اگر شما پانزده ساله یا کوچکتر هستید درآمدی هم ندارید و نه خانواده ای که نان آور ایشان باشید در حال حاضر ممکن است این بیمه نامه اولویت نخست شما نباشد. اما اگر شغل ثابتی دارید و درآمدی، همسر و فرزند، پس شما نان آور خانواده هستید و اگر اتفاق ناگواری برایتان روی دهد به طور حتم شما و عزیزانتان با مشکل مواجه خواهید شد .در این صورت "بیمه عمر" برای شما....


سیاری از شرکت‌های ارائه دهنده بیمه «عمر» در سطح جهان آن را به عنوان بخش مهمی از برنامه‌ریزی مالی مردم مطرح می‌کنند، ولی آیا اینکه انسان بالاخره روزی می‌میرد می‌تواند دلیل موجهی برای تهیه این نوع بیمه نامه باشد؟ لزوما نه. اگر شما پانزده ساله یا کوچک‌تر هستید، در آمدی هم ندارید یا وابستگانی که آنها را تامین کنید در حال حاضر نیازی به بیمه عمر ندارید.
اما اگر شغل ثابتی دارید و درآمدی، همسر و فرزندانی، پس شما نان آور خانواده هستید و اگر اتفاقی غیر منتظره برایتان بیفتد به طور حتم آنها با مشکل مواجه خواهند شد. در این صورت «بیمه عمر» برای شما از نان شب واجب‌تر است و نداشتن آن نوعی بی‌فکری در طول مسیر زندگی است. به خصوص اگر هم اکنون نزدیکان ناتوانی از نظر جسمی یا ذهنی دارید این کار می‌تواند اولویت اول شما باشد.
فلسفه وجودی بیمه عمر براساس تامین سرمایه‌ای مشخص برای بازماندگان بیمه شده در صورت فوت و استفاده از بسیاری از مزایای دیگر در زمان حیات وی طراحی شده است؛ زیرا ممکن است زندگی به طور طبیعی ادامه پیدا نکند و مجال آن را نیابیم آن طور که دلمان می‌خواهد آینده پولی خود را طراحی و به انجام رسانیم. بنابراین اگر در زمانی که اوضاع مالی خوبی نداریم عزیزانمان را ترک کنیم ادامه زندگی برایشان سخت خواهد شد. لذا بسیاری از افراد آینده‌نگر در سراسر جهان به دلایل گوناگون و در مقاطع مختلف زندگی خود یکی از انواع بیمه عمر را تهیه می‌کنند. شما هم دلیل خود را برای این کار پیدا کنید.
1- برای شما که به تازگی تشکیل زندگی داده اید بهترین فرصت ممکن است؛ زیرا جوان هستید ‌و تندرست و این یک فاکتور مهم برای شماست که حق بیمه کمتری بپردازید و سود بیشتری ذخیره کنید. این بیمه‌نامه بسیار انعطاف‌پذیر است و در آینده می‌توانید فرزندانتان را نیز ذی نفع خود قرار دهید.
2-اگر شما از ابتدای شروع زندگی مشترک این کار را انجام نداده اید حتما علاوه بر همسر اکنون فرزندانی نیز دارید. امیدواریم دیر نشده باشد پیش از اینکه سن شما افزایش پیدا کند و ریسک سلامتی‌تان بالا رود. تا سن شصت سالگی تهیه این بیمه نامه شدنی است.
3-اگر هنوز ازدواج نکرده‌اید، ولی درآمدی دارید شما هم از تهیه بیمه «عمرو سرمایه‌گذاری» سود خواهید برد اولویت شما در بخش پس‌اندازی آن نهفته است و تا زمانی که تشکیل زندگی دهید پول خوبی ذخیره خواهید کرد. بعد هم می‌توانید عزیزان خود را استفاده‌کنندگان بیمه‌نامه قرار دهید.
4-والدین خوب، پدربزرگ و مادر بزرگ گرامی، شما هم می‌توانید به مناسبت‌های مختلف مثل روز تولد، زمان فارغ‌التحصیلی و ازدواج فرزندان و نوه‌های عزیز خود یک بیمه نامه «عمر و سرمایه‌گذاری» به آنها هدیه بدهید. این بسیار بهتر از انواع اسباب بازی‌ها و وسایل دیگر دوام می‌آورد؛ ضمن اینکه شما با این عمل آنها را تشویق می‌کنید تا همین کار را برای عزیزان خود انجام دهند.
5-اگر شما شریک تجاری دارید که ممکن است بازماندگانتان نقدینگی لازم برای ادامه شراکت را نداشته باشند خریدن سرمایه‌ای قابل‌توجه و آن هم بدون مالیات بر ارث و حصر وراثت از طریق بیمه عمر می‌تواند کمک بزرگی به عزیزانتان باشد.
6- شاید هم شما پس انداز و سرمایه‌گذاری‌های لازم را در طول زندگی انجام داده اید و خیالتان از بابت آینده خود، همسر و فرزندانتان راحت است. ما به شما تبریک می‌گوییم، با این حال شما هم می‌توانید حقوقی قابل توجه را مستقیما برای خود در نظر بگیرید. شما که از پول بیشتر بدتان نمی‌آید؟ یا به شکرانه این نعمت که فردی آینده‌نگر بوده و دستتان به دهانتان می‌رسد بخواهید درصدی از درآمد سالانه خود را با رضایت کامل از این طریق چه در زمان حیات یا بعد از آن به سازمان‌های خیریه یا هر کسی که دوست دارید ببخشید.
نتیجه اینکه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری به معنی شراکت در جامعه، حفظ کرامت انسانی در روزهای مبادا و پس انداز برای آینده شما و عزیزانتان به شمار می‌رود. این کار بخش مهمی از سیاست‌گذاری مالی زندگی شماست و بدون آن محافظت از کسانی که دوستشان دارید در اوضاع پر نشیب و فراز اقتصاد امروز کافی به نظر نمی‌رسد.

 



نویسنده » fatemeriahi » ساعت 2:34 عصر روز یکشنبه 93 خرداد 18